« wstecz

Fashion Week Wiosna 2013 - system identyfikacji



Kolejny raz firma Cardco ma przyjemność dostarczać System Kontroli Dostępu,
oparty na autorskim oprogramowaniu, który w przypadku tej właśnie imprezy
zastosowany jest w Systemie Identyfikacji i Rejstracji Gości. Pracownicy Cardco na
miejscu personalizują i wydają gościom imienne identyfikatory uprawniające do
poruszania się wyłącznie w wydzielonych strefach. Czas nadrukowywania imienia,
nazwiska i specjalnego kodu kreskowego trwa średnio 12 sekund i jest to na tyle
sprawne, że nie tworzą się ponadnormowa kolejka oczekujących gości, gdyż Cardco
przygotowało 5 kompletnie wyposażonych stanowisk ID z szybkosprawnymi drukarkami
kart plastikowych (identyfikatorów) w standardzie kart kredytowych. Oprogramowanie
Systemu Identyfikacji Gości w imprezach masowych pozwala w trybie On-Line obserwowaś
ruch gości, analizować ich strukturę, ilość odwiadzajacych poszczególne wydarzenia
i przedstawiać to organizatorom i sponsorom, którzy mogą ocenić efekty swoich
działań, oraz poprawić organizację imprez masowych w następnych edycjach.



Obecna, ósma  edycja odbywa się w dniach 17-21 kwietnia 2013 r. w Specjalnej Łódzkiej
Strefie Ekonomicznej znajdującej się na Księżym Młynie (ul. Tymienieckiego 22/24) i jest to
największe wydarzenie modowe w Polsce.

Fashion Week Poland to: pokazy uznanych projektantów "Designer Avenue", pokazy mody
offowej i debiutantów "OFF Out Of  Schedule", "Showroom" - stoiska projektantów, a także
szkolenia i seminaria "Let Them Know". Ponadto w ramach wydarzeń odbywa się wystawa
fotografii mody "Young Fashion Photographers Now".



Każda edycja tygodnia mody to liczne publikacje w prasie, internecie oraz relacje w radio
i telewizji. Collezzioni Donna i Collezioni Uomo relacjonują pokazy polskiego Fashion Week,
obok najbardziej prestiżowych tygodni mody na świecie. Polska redakcja ELLE, wydaje 2 razy
do roku specjalny dodatek "ELLE Polska Moda", promowany podczas Fashion Week Poland.
Media przyciągają też światowej sławy goście, odwiedzający tydzień mody: Patrizia Gucci,
Kenzo, Agatha Ruiz de la Prada, Diane Pernet czy Marios Schwab.



Dzięki Fashion Week (a także Fotofestiwalowi i Festiwalowi Designu) Łódź otrzymała nagrodę
"Miasto doskonałe 2010" od redakcji magazynu "Twój Styl".  Sam tydzień mody zyskał tytuł "
Event Roku 2010" od redakcji magazynu "Aktivist". W roku biegłym czytelnicy Gazety Wyborczej
i telewidzowie telewizji TOYA nagrodzili wydarzenie tytułem "Łódź Sukcesu". Redakcja polskiej
edycji magazynu ELLE przyznała Fashion Week Poland nagrodę "Elle Style Awards 2009"
w kategorii "Największe wydarzenie w modzie".
 

 


NEWS

:: Integracja czytnika linii papilarnych w drzwi naszego partnera firmy RK Aluminium.

Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.

:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.

Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.

:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350

Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.

:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit

To już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.

:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & Wellness

Wywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.

Karty

do góry